Wednesday, 26 December 2012

Akhirnya Part 2

Assalamualaikum wbt..

kira punya kira tinggal berapa hari je lagi nk berkhidmat untuk jabatan ni dan berhappy2 together dgn bos,pegawai2,kawan2...arghhhh time is running out!

tadi sy n teman baik diarah untuk menghadiri 1 majlis yang dianjurkan oleh 1 jabatan ni..org2 jabatan ni memang superb!diorg smua best gile ok...dari bos sampai ke staf samua best..tengah bergelak ketawa sambil makan2 dengan diorg semua ditemani angin yang boleh tahan kuatnya hati tiba2 tersentap..tgk plak pakcik2 penerima bantuan..mak ai rasa nak gugur je air mata..uwaaaaaaa..setelah menguatkan semangat akhirnya perasaan itu datang juga..sy dah mula rasa akan kehilangan sesuatu..sesuatu yang sy xkan dapat di tempat lain..sgt valuable!

sy harap sy pergi dari cni tanpa menitiskan air mata..sy akan sentiasa merindui semua ini...rasa bertuah pengalaman seperti ini hadir dalam diari hidup sy..syukur ya Allah.

5 comments:

Noor Azrina said...

hmmm.. memang akan miss buat kerja2 tu kan? dapat rasa mcm2 karenah orang dan cerita sebenar di sebalik kehidupan orang2 ni..mengajar kita untuk hargai idup sendiri.. university of life!!!

zuriati zainudin said...

so true!!sedihnya cik rina nk tinggalkan ofis ni..:(

fidayu mohd shobri said...

nanti2 bila u selisih dgn orang2 mcm yg biasa kita berurusan tu, mesti terus sayu tau!! sedih.. betul ckp cik rina,mengajar kita untuk hargai hidup sendiri..

- zuriey - said...

nama kita samalah..zuriati..

zuriati zainudin said...

~zuriey..ooo yeke hehe.