Wednesday, 3 June 2015

Cepat Sungguh

Assalamualaikum wbt.
Semoga kita semua dirahmati Allah sentiasa.

Pejam celik pejam celik Khadijah 5 bulan dh..ehhh cepatnya anak ummi membesar.rasa baru semalam ummi rasa sakit nk bersalinkan anak ummi.ummi takkan lupa saat ummi cium pipi anak ummi kali pertama selepas lahir.bau tu sangat wangi sehingga ummi xtau nk cerita pada orang macam mana sedapnya bau anak ummi hehe..ummi teringat lagi malam pertama kita tidur di wad bersama..khadijah xnak tidur asing katil..nak berkepit je dengan ummi..sampai nurse kesian tgk kita..nurse bagi kebenaran kita tidur berdua atas 1 katil..Khadijah nmpak comfort sgt bila ummi peluk sepanjang malam..arghhh ummi rindu saat itu.

sekarang Khadijah dah 5 bulan...dh boleh meniarap dah boleh respon dgn ummi bila ummi sembang2 dengan Khadijah...dah blh tunjuk protes bila ummi lambat dukung..dah boleh lentok2 manja bila ummi geletek...cepat sangat Khadijah masa berlalu.

tapi yang pasti anak ummi dah semakin membesar dan matang.saat ummi sedih ummi dh boleh berkongsi dengan Khadijah even Khadijah hanya blh senyum n tgk je ummi membebel..ummi dh boleh tumpang manja dengan Khadijah.

Anak, membesar la dengan sihat.jadi anak yang solehah anak.nanti bila khadijah dah pandai baca ummi bagi Khadijah baca blog ummi ni k hehe..ummi sayang anak ummi lillahitaala.