Wednesday, 19 December 2012

Akhirnya Part 1

Assalamualaikum wbt..

kita akan mula rasa indah bila apa yang dihajati dipenuhi dan rasa marah yang diingini tidak ditunaikan..entahla mendapat khabar gembira kali ini perasaannya lain sangat..tidak seperti sebelum ini.padahal ini yang diinginkan dari dulu.perasaan bercampur baur.rasa seperti tidak kena.kadang senyum kadang menangis kadang riang dan kadang sedih.kalau ditanya apa sebenarnya perasaan itu sy memang tak dapat nak terangkan dengan jelas.sangat sukar.sangat complicated!!

sekarang baru sy faham tentang perasaan dan luahan email AYU saat dia melalui situasi yg hampir sama seperti sy sekarang.entahla bukan tidak bersyukur tapi sedih untuk tinggalkan kenangan itu yang lebih menguasai hati.susah untuk sy tinggalkan rutin hampir 4 tahun sy ini.sukar untuk berjauhan dengan teman yang sangat disayangi.payah meninggalkan tugas yang sudah sebati dengan jiwa ini..

TAKDIR.hanya itu yang sy tau.takdir telah ditentukan.tugas sy hanya laluinya dengan tenang dan sabar.


belum pergi tapi sy sudah mula rindu pada TEMAN :(

7 comments:

fidayu mohd shobri said...

sayang i xsimpan email i tu kan..
i berani jamin, u takan pernah lupa 'rasa' yg u sedang rasa sekarang..

munirah said...

tahniah zu :)

zuriati zainudin said...

Munirah~thanx mun...rezeki kita tahun ni :)

zuriati zainudin said...

fidayu mohd shobri~kan..i nak bagi jugak email tapi macam tak sanggup je.adeiiii sedihnya

arissaon9 said...

ahh syabass.. syukur.. & tahniah jg.. buat kakcik.. kmi semua sentiasa mendoakan kejayaan serta kebahagian yang terindah ;)

Mrs. Aisam said...

wahh..ade berita gembira yang aku tak tahu ni..ape-2 pon..tahniah n Alhamdulillah zue...

zuriati zainudin said...

abg taufik~hehe tq