Sunday, 20 May 2012

kekuatan di manakah kamu?

anda kuat dan gagah?badan ketul2?lengan keras cam batu?ohhh tidak..bukan itu yg sy maksudkan..hehe..
mungkin korang pn pernah rasa kecewa yg teramat sgt dlm hidup..seolah2 dh xkan ade bhgia utk kite kan?
adushh..dushhh..dussshh...memang perit,sakit..smpai xtau nk cari kekuatan kt mane lgi..rse kosong,useless,sunyi...fuhhhh dasyat btol..serius x tipu..yg pernah rasa tau la cmne sakitnya..

tapi kan...korang perasan tak makin lama makin pulih tanpa kite sedar..dari mana dtgnye kekuatan tu?ye sdh pasti dari Allah swt..tanpa izin dan kasih sayangNya kita tidak mampu sekuat ini..Allah itu menggerakkan hati kita dengan pelbgai cara dan menganugerahkan kita insan2 yg mampu menguatkan kita..ni antara insan-insan yang membantu menguatkan semangat sy..

1. Mak i love u!!
speechless...special like no other..saat jatuh rebah hanya dia yg setia menemani..saat dihina dia  terus memuji..saat menangis dia buat bibir ini menguntum senyum..saat hidup tiada haluan dia setia memimpin tgn ini..ahh rindu utk menangis di ribanya lagi..she's my cure!

2. Family i miss u!!
memang sukar dicari ganti..mereka kakak dan adikku dan mereka jugalah teman sejatiku..sentiasa di belakangku saat diri tersungkur lesu..abah..kutahu doamu sentiasa bersamaku walau di bibir x pernah bersuara..doamu semangatku!!anak-anak Achik~kalian penawar kala duka peneman kala suka...luv u all!!

3.Cousins
where else i cud find the crazy cuzzy like u  all ha???hehehe...u  guys r my everything..dgn korang tgh nangis boleh gelak terbahak2 sampai terlupe pasal kecewa..thnx guys~ehh rasa mcm ucapan dpt award la plak kan hehehe..

4.Teman @ sahabat
u guys make me feel im the winner!:p...no words can describe how lucky i am to have u guys!!kekuatan aku ada pada kamu :)

ha tu la antara pemberi2 semangat dan kekuatan pada sy hingga sy kuat sekarang..syukur ya ALLAH kerana menganugerahkan mereka yg istimewa ini..terima kasih kerana terus mengizinkan diri ini terus tabah dgn dugaanmu..akhirnya ku temu kekuatan itu syukur...







p/s:pls jgn buat benda2 yg x baik bile di dalam kesusahan..fikir dulu sebelum buat :p
igt!!kamu hilang dia @ sesuatu tapi kamu masih memiliki mereka yg sgt menyayangimu n pastinya Allah yg sentiasa ada untukmu..kembali ke jalan yang lurus.

No comments: