Thursday, 13 September 2012

FUHHHDING!!

Assalamualaikum..

alahai xtau nak start camne..malu nk share tapi nak cite jugak..sapa2 yg kenal sy dgn rapat mesti tau sy x suka buat kek,biskut,puding dan yg sewaktu dengannya..entah xtau kenapa tapi sy rasa sgt2 leceh..jamuan hari raya di ofis esok menjadi saksi sy bakal bawak puding koktail air tangan sy..what????ok dont judge a book by its cover..hehehe.

1st time buat mmg neves xtau nk ckp.rasa mcm nk amik final exam ok.nasib baik mek yati tolong kalau x xtau la apa nk jadi..ehh jap2 sebenarnye hasilnya belum diketahui lagi..nmpak macam lembik semacam je..rasa quite ok sbb amik resepi dlm ni hehehe..mmg blh dipercayai tapi tgn yg kejong ini x dpt dipastikan tahap kejayaannya..ok la tgk la dulu gmbar ni..masih dalam proses nk dpt final result kihkihkih...jgnla puding ni memalukan sy ms jamuan esok :p



6 comments:

fidayu mohd shobri said...

tak jemput pun :(

zuriati zainudin said...

anda dijemput..tapi i lupa bgtau..dtg tau..

Innboomerang said...

Maknyer pakar masak..anak nyer pon mesti pakar jugak B-)

munirah said...

nak sikit hihihi

zuriati zainudin said...

IB~hehe mak je anaknye x

zuriati zainudin said...

Mun~hehe nnt wat lain blh la bgi skt hehe