Blog Archive

Tuesday 13 March 2012

Rasa ini lagi

Dugaan dtg dlm apa jua cara sama ada dlm bntuk kesulitan atau kesenangan...jgn kite fikir kesenangan itu bukan dugaan..sebenarnya kesenangan itu lebih hebat dugaannya..kesenangan buat kita makin lalai dan lupa pada Allah...
Kadang2 diri ini rasa terlalu bersyukur kerana duagaan ini datang...dan kadang2 rasa itu membuatkan aku benci pada diri sendiri,benci pd mereka di sekelilingku kerana mereka tidak tahu apa yg ku rasa..
Ya memang aku silap bila rasa itu wujud
Seharusnya aku lebih bersyukur dari mengeluh..
Seseorang sering mengingatkan aku pd Allah saat rasa ini datang..Dia sentiasa yakinkan aku tntang sabar,hikmah dan dosa..
Aku bersyukur mengenalinya..
Biarlah Dia terus menjdi teman untukku terus gagah bersujud pada Allah...
Kerana hanya Aku dan Dia yang tahu tentang rasa ini

No comments: