Thursday, 21 June 2012

benda baru

assalamualaikum..

lame plak rasanye x menulis..nway bz skt lately..bukan atas urusan melobi utk PRU..bukan juga sebagai perayu undi dan jauh sekali utk amik calon thn ni hehehe..actually bnyk keje perlu settle dlm masa yg terhad..semalam blk keje kul 1 pagi u olls..punye letih smpai kaki kanan sy kebas x hilang2..pelik x pernah jadi tapi ignore je la kn hehehe..i kan iron lady hahhaa..

ok sebelum merehatkan badan dan otak tibe2 tadi hati tertanya sorang2 pasal sesuatu yg baru...perasan atau x kita selalu mengagungkan benda baru..upload dlm fb,blog dan sebagainya..suke sgt bile dapat sesuatu yg baru..bukan korang je sy pon cmtu jgk..orang utara cakap "keciwi" huhu..sy igt lgi mula2 beli kete mak aiii hari2 g kedai aksesori..cari aksesori utk cntikkan kete.tapi selepas 3 tahun sgt2 jarang nk hias kete ape tah lgi nk g kdai aksesori..cmtu gak ngn kasut bile baru2 beli blh kata hari2 nk pakai siap simpan tempat yg elok dan selamat sbb syg kasut baru..ape2 je la yg baru kite layan ibarat raja..belek hari2 btul x?

oleh sbb tu jgk tibe2 sy ter"relate" kisah benda baru ni ngn kekasih curang..hehe ada kaitan ke??mesti la ada..bercinta pada awalnya mmg indah tapi bila dh lama mula ada perasaan bosan..nk plak bile berjauhan (dont get me wrong okehhh...im not that type of lady hehe..)mula la nk pasang lain..konon2 bermasalah dgn pasangan hingga amik jln mudah cari yg baru..bila dpt yg baru hmmmm ape lgi ditatang bagai minyak yg nk melimpah la kan..semua bagus je pd pandangan matanya hingga lupa pda yg lama..tapi cuba kita renungkan balik adakah kekasih gelap tu betul2 ok?ke sbb dia benda baru perasaan syiokkk tu mengatasi segala???hmm entah la..yang pasti benda baru mmg best huhu..



p/s:skt hati bile kite yg lama ni dilupakan hingga xde satu pon yg baik..dan yg baru dipuji bagai nk rak smpai blh ckp x serasi dgn yg lama dan sgt sehati sejiwa dgn yg baru..wth!!!hopefully cinta korang mekar smpai akhir hayat korg ye..

No comments: