Tuesday, 24 April 2012

delisa

ha tajuk mesti confuse kan...sape delisa?nape tibe2 nk post psl delisa?hehehe...ok 2,3 hari lepas seorang teman  perkenalkan sy dgn sebuah filem Indonesia tajuknye HAFALAN SHALAT DELISA..sy x pasti korang semua dh tgk ke belum ataupun sy yg ketinggalan..hehehe...hmmmm nape ye sy nk cite pasal filem tu..jawapannya korg tgk dulu then baru tau..bg sy filem tu antara salah satu filem yg sgt bgus pengisiannya..bukan filem yg buang2 masa..setiap babak dalam cite ni x tertinggal 1 pon mesej yg berguna...semua mesej yg disampaikan mmg menusuk jiwa..tapi kena tgk cite ni bkn sekadar suke2 atau saje nk feel sedih2 tapi cuba cari dan gali keunikan penyampaian cite ni hingga mungkin membuatkan kite tersentak dan tersedar..sebagai muslim cite ni mmg patut dan mesti ditonton...sehingga hari ni semangat si comel Delisa terus segar dalam ingatan sy...

ok ni la cite tu...bestt!!!

antara babak yg membuatkan sy semakin rindu pada Mak..:(

babak yang membuatkan sy terpaku...adakah sy mampu untuk khusyuk mcm ni

babak ni wat sy meleleh air mata..sgt2 touching


atlast...Delisa become stronger...luv u Delisa!


p/s:thanks to temanku tlg download filem ni utk sy...die yg selalu buat sy senyum..:)

1 comment:

fidayu mohd shobri said...

aku dh tengok cite ni.. mmg best!! nt dpt anak nk letak nama delisa!! :P