Sunday, 7 October 2012

pergi jauh..pergi dekat

Assalamualaikum..

saya tak kisah orang lain tak suka blog saya.tak suka tulisan saya.tujuan asal saya buat blog saya pon sebab nak luahkan apa yang terpendam.itu pon masih bertapis.bukan semua saya luahkan.

saya tak peduli apa yang orang nak nilai tentang diri saya.saya tak kisah semua tu.blog ni sebahagian hati saya.saya tak pernah tipu.saya tak pernah ceritakan kesemua yang indah.ada masa saya ceritakan kesedihan saya.biarlah saya tak hirau langsung tanggapan orang.

saya sebenarnya tengah kecil hati.hmmm xpela diam itu lebih baik.semua ini sementara.sampai masa akan hilang semua.ingin pergi jauh.


p/s:rasa ingin pergi dekat dengan keluarga.tak mengapa.sudah tidak lama.

7 comments:

munirah said...

sabar zu :)
abaikan mereka :)

zuriati zainudin said...

thanx mun..

Innboomerang said...

sabar la cik..teruskan menulis.. dia tak suka pun, bila ko update dia baca jugak.. abai jer orang macam tu..

fidayu mohd shobri said...

apakah semua ini?

zuriati zainudin said...

IB~thnx..tgh bersabar la ni :)

zuriati zainudin said...

FMS~xde ape2 u..

Mrs. Aisam said...

biase la..mulut org kite xboley tutup zue..abaikn mereka2 itu...sesetgh org mmg xboley tengok org lain lebih, berjaya, n mcm2 la...phd derang tgi sgt~!