Tuesday, 11 August 2015

Sesekali Ku Rasa Teringin lalalala

Assalamualaikum wbt
Semoga sentiasa diberi kesihatan yang baik

Ingat lagi masa saya di jabatan lama.
Saya ada bos yang sangat baik dan memahami.
"Zu dah makan?jom sy belanja zu x dapat gaji lagi kan"

Jujur dalam menegur.
"Zu tak elok la pakai lagu tu"

Bijak tangani stress staf.
"ishh awat sedih2..jom2 p makan kt Kola malam ni"

Pandai mengambil hati.
"ok la tu..pandai dah..nnt sy x payah ajar dah..cepat zu tangkap"

Rajin bergurau.
"Ishh kawen dengan orang tua tu baru tau..sy gelak je kalau jadi"

Saya ingat setiap momen dengan bos sy tu..bagi sy dia boleh jadi bos yang boleh sy hormat dan ada masa boleh jadi Mak saat Mak sy jauh di mata.

Paling sy ingat
"Cik Ju seronok jadi Cik Ju..baik,org hormat,banyak duit,penyabar..teringin nk jadi Cik Ju..sy ni selalu je nasib tak baik"

"Jangan cakap mcm tu..Zu pernah tau entah-entah sebenarnya ada orang lain teringin sangat nak jadi macam Zu"

Ok.Indeed.


No comments: