Blog Archive

Sunday 19 February 2012

CINTA BUTA????

sape kata cinta itu buta??
bukan cinta yang buta tp kita yang selalu leka dengan cinta..
biarkan orang yang salah menyambut cinta kita
sanggup menghabiskan masa bertahun2 semata2 kerana terlalu ikutkan cinta
xpe...biarkan...ala nanti die berubah la..
semua tu ayat2 bajet cinta sepenuh hati sampai nk mati..
pernah kamu igt Allah waktu kamu sedang seronok bercinta??
pernah igt Rasulullah masa kamu sdg sibuk berdating??
igt x mak dan abah waktu seronok berjalan bepimpin tgn??

betul org kata pengalaman mendewasakan kita..
kata bestfriend aku biarkan kenangan pergi seperti debu..
jgn lupakan kenangan tapi biarkan ia dan brsyukur sekurang2nya Allah masih memberi rasa indah masa tu..
sekarang hidup perlu diteruskan..
yakin dengan takdir dan jajnji Allah

serik bercinta???
tidak!
saya akan terus mengembara mencari cinta
sbb cinta itu sgt indah..
doakan sy mendapat cinta yang diredhai Allah
Syukur Ya Allah kerana memberi nikmat cinta ini...

2 comments:

fidayu mohd shobri said...

teruskan mencari..

Pepatung_Askar said...

alhamdulillah..aku tahu kamu kuat, tp sorry sgt aritu xboley nk bg pinjam bahu...hehe..bile ingat kes2 sedih ni tering mase kat perlis zu...mase kite lepak2, kongsi2 cite, with si panjang yg burok tu kan..hakhakhak...sian kamu aku xde kat sebelah kamu time kamu perlukn aku...xpe, Allah sygkn kamu, b strong k..jgn tunjuk kn yg kamu sedih post2 yg ceria2 aje k..bia dia tgok kamu happy wlaupun dia xde disisi kamu..kmu masih ad family n kwan2 yg sgt sygkn kamu..tingat plak time aku jage kamu demam seari tu..klako gile, tp itu la kngan manis aku ngn kamu..hehe..